Webshop oldalsó gombNewsletter oldalsó gomb

Intretinere motoare

Scurgeri de motorina la racordurile circuitului de joasa presiune intre rezervor, pompa de alimentare, filtre si pompa de injectie.

Scurgeri de motorina la racordurile circuitului de joasa presiune intre rezervor, pompa de alimentare, filtre si pompa de injectie.

Cauze

  • - Strangerea insuficienta a pieselor de legatura
  • - Deformarea suprafetelor plane la inelele metalice de etansare refolosite
  • - Lipsa inelelor de etansare din cauciuc
  • - Improvizarea unei etansari cu fire de bumbac

Efecte

  • -  Scaderea puterii motorului prin micsorarea presiunii de alimentare, mai ales in
  • cazul neetansarilor aflate la intrarea in pompa de alimentare,e unde se
  • aspira aer, facand pornirea foarte grea sau chiar imposibila si uneori oprirea
  • motorului in sarcina
  • -  Acoperirea motorului cu un strat de praf bine fixat prin imbibarea cu motorina,
  • puternic izolator termic, care impiedica racirea necesara, ce se realizeaza prin
  • curentul de aer dat de ventilator,si favorizeaza supraincalzirea, reducerea
  • jocurilor termice si griparea subansamblului cilindru-piston-segmenti
  • -  Supraconsum de carburant
  • -  Degradarea suportilor elastici, de cauciuc de la suspensia motorului, ruperea
  • lor si a furtunelor instalatiei de racire din apropiere

Scurgeri de motorina pe circuitul de inalta presiune de la pompa de injectie la injectoare

Cauze

  • - Strangerea insuficienta a racordului conductei de inalta presiune la pompa de
  • Injectie sau injector
  • - Deformarea capetelor conice de etansare 1
  • - Fisurarea racordului2 sau chiar a capului conic al conductei

Efecte

  • - Functionarea motorului cu intreruperi, in special la mersi in gol, si cu vibratii
  • puternice
  • - Slabirea suruburilor de fixare a butucului amortizorului de vibratii din capul
  • arborelui cotit, producerea unor batai infundate la partea din fata a
  • motorului, uzarea nuturilor de asambalare, iar dupa un timp mai indelungat de
  • functionare in aceste conditii, chiar ruperea arborelui cotit(in special la
  • motorul Saviem).
  • - Griparea (intepenirea ) acelor in pulverizatoarele de la injectoare, prin
  • supraincalzire, deoarece racirea acestora se face prin surplusul de motorina ce
  • nu se injecteaza in camera de ardere, care,pierzandu-se pe parcurs, nu mai
  • ajunge la injector; se produc intreruperi in functionarea motorului la toate
  • regimurile deturatie
  • - Contaminarea uleiului din baia motorului prin patrunderea motorinei de la
  • cilindrul ce functioneaza cu intreruperi; aceasta duce la uzura prematura a
  • lagarelor si pistoanelor, manifestata prin batai caracteristice.
  • - Acoperirea motorului si in special a chiulasei cu un strat izolator termic,
  • urmata de aceleasi efecte de mai inainte.
  • - Supraconsum prin risipirea carburantului.
Înapoi